Værd at vide - Madministeriet.dk
15913
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15913,wp-custom-logo,et_divi_builder,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-11.0.1493636313,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive,et-pb-theme-bridge child,et-db,et_minified_js,et_minified_css

Priser og betaling

Faktura fremsendes 5 hverdage  før arrangementet. Betaling sker via overførsel til vores bank. Nordea Regnr 5011 konto 0001605742

Alle vores priser er inkl. 25% moms. Firmafrokost priser er ekskl. moms.

Levering

Til priserne skal der tillægges transport og afhentning af service/kasser/varmebox. 500,- for levering og 400,- for afhentning. Dette afregnes direkte med transportfirmaet. Transport er indenfor 1000-2900, andet postnummer aftales nærmere. Ring gerne og få prisen oplyst.

Emballage og kasser

Maden bliver anrettet på  engangsemballage.

Den varme mad leveres i termokasse, som leveres retur til Madministeriet den efterfølgende hverdag eller kan afhentes mod et gebyr.

Minimumsbestilling

Minimumsbestilling er 15 kuverter, hvis ikke andet er anført. Ved ændring eller afbestilling af antal bestilte personer, som anført i ordrebekræftelsen, skal dette ske senest 8 dage før Deres arrangement på e-mail.

Allergener

Vi oplyser meget gerne om allergener. Kontakt os for info herom.

Kokke

Ønsker De en kok til Deres arrangement er prisen 450 kr. pr. time i min. 4 timer. Kokken behøver et komfur og ovn, som fungerer. Kokken medbringer egne knive og skærebræt.

Kontakt

Madministeriet står til rådighed for sammensætning af menu eller buffet. Ring gerne og få en snak med os.